NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA



1. Czy wystawiacie paragon lub fakturę VAT na zakupione towary?

ODPOWIEDŹ:
Tak. Do każdego zakupu załączamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta Fakturę VAT. Jeśli życzą sobie Państwo otrzymanie faktury VAT, prosimy o informację podczas składania zamówienia.


2. Czy konieczna jest rejestracja konta, aby móc zakupić towar?

ODPOWIEDŹ:
Nie. Nawet niezarejestrowany klient może dokonać zakupu w naszym sklepie. Niemniej jednak jeśli zarejestrują Państwo konto, będą mogli śledzić status zamówienia oraz przeglądać listę dotychczasowych zakupów, a także korzystać z wielu promocji i rabatów dla naszych stałych klientów.


3. Czy wysyłacie towar za granicę?

ODPOWIEDŹ:
Tak, istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę. Wówczas prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów dostawy, które są zależne od kraju jak i gabarytów oraz wagi. Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie, a zamówienie realizowane tylko po przedpłacie, nigdy za pobraniem.



4. Zakupiony towar nie spełnia moich oczekiwań - co mogę teraz zrobić?

ODPOWIEDŹ:
Jeśli z jakichkolwiek powodów zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy bądź telefonicznie, aby ustalić dalsze kroki reklamacji i rozwiązania zaistniałego problemu.



5. Nieodpowiednio dobrałem/łam rozmiar/kolor - co mogę teraz zrobić?

ODPOWIEDŹ:
Jeśli źle dobrano rozmiar bądź kolor towaru, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie, aby ustalić dalsze kroki reklamacji.


6. Czy towar, który został wykonany na specjalne zamówienie podlega zwrotowi bez podania przyczyny?

ODPOWIEDŹ:
Nie. Towar, który został wykonany na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi (zgodnie z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5), gdyż zalicza się on do produktów niestandardowych i nie ma możliwości jego dalszej odsprzedaży.



7. Jeśli złożę zamówienie bez rejestracji konta, to czy otrzymam potwierdzenie zamówienia na adres e-mail?

ODPOWIEDŹ:
Tak. Nawet jeśli zamówią Państwo towar bez rejestracji konta, to otrzymają potwierdzenie na podany adres e-mail, podobnie jak informację odnośnie statusu zamówienia.


8. Jak mogę szybko znaleźć interesujący mnie produkt?

ODPOWIEDŹ:
Interesujący Państwa produkt można znaleźć na kilka sposobów:
A) Kierując się do odpowiedniej kategorii produktu, korzystając z wysuwanego bloku kategorii po lewej stronie.
B) Korzystając z wyszukiwarki dostępnej na górze strony
C) Kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy bądź telefonicznie.


9. Rozmyśliłem/łam się i chcę zrezygnować z zakupu - co mogę zrobić?

ODPOWIEDŹ:
Jeśli nie dotarł do Państwa mail potwierdzający realizację zamówienia, to mogą Państwo je anulować. Aby to zrobić, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny. Jeśli zamówienie przejdzie już do procesu realizacji, anulowanie nie będzie możliwe.



10. Ile trwa przesyłka towaru przez firmę kurierską?

ODPOWIEDŹ:
Kurier dostarcza towar w dni robocze, w przeciągu 48h od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.



11. Czy mogę podać opcjonalny adres dostawy zależny od godziny doręczenia?

ODPOWIEDŹ:
Niestety nie ma takiej możliwości. Jedyne co mogą Państwo zrobić, to skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej właściwym dla Państwa adresu zamieszkania aby ustalić godziny dostarczenia przesyłki jeśli te okażą się być dla Państwa niedogodne.


12. Kurier z przesyłką nie zastał mnie w domu - co mam zrobić?

ODPOWIEDŹ:
Zgodnie z umową jaka wiąże nasz sklep z firmą kurierską, kurier, który nie zastał adresata w domu powinien jeszcze raz ponowić próbę dostarczenia przesyłki w późniejszym czasie.


13. Przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona, ale zapomniałem sporządzić protokół z kurierem - co mogę teraz zrobić?

ODPOWIEDŹ:
Niestety brak raportu utrudnia reklamację towaru, który został uszkodzony w czasie transportu. Niemniej jednak jest ona możliwa to zrealizowania.
Należy wówczas bezzwłocznie:
- Skontaktować się firmą kurierską i poinformować ich o chęci sporządzenia protokołu szkody,
- Sporządzić protokół z kurierem opisując stosownie szczegóły i pamiętając, że muszą one zgadzać się ze stanem faktycznym paczki, która ponadto powinna być zapakowana dokładnie w te same materiały w jakich została do Państwa dostarczona.
- Sporządzony i podpisany protokół należy przesłać do naszego sklepu wraz z reklamowanym produktem.
Warto zrobić sobie kserokopię dokumentów. Można także wysłać do nas skan protokołu zanim paczka zostanie nadana.